Ajuda

COMPRA D’ENTRADES

Totalment. Cattticket disposa de total seguretat en les transaccions ja que s’allotja en un servidor segur, com indica la capçalera del navegador https:// amb el cadenat verd, el que significa que tota la informació que s’envia i rep entre el navegador i el servidor, està encriptada.
Catticket en cap moment pot disposar de la informació de les targetes dels clients, ja que els pagaments es tramiten a través de la plataforma Redsys.

En cas de suspensió les despeses de gestió es retornaran únicament si l’organitzador de l’esdeveniment es fa càrrec d’ells.

Tal com s’indica en els termes i condicions, es retornarà l’import de les entrades si l’organitzador el sol·licita

Rebràs un correu electrònic, amb la confirmació de la compra i un enllaç per descarregar les teves entrades, que podràs imprimir o presentar-les al teu mòbil en l’accés a l’esdeveniment.

Vol dir que cada entrada té el nom del comprador, per tant són d’ús personal i intransferible. L’organitzador pot sol·licitar en l’accés de l’esdeveniment, qualsevol document que acrediti la identitat del comprador.

 

ORGANITZADORS

No, publicar el teu esdeveniment és gratis!
Solament pagaràs un percentatge de cada entrada venuda.

Únicament et cal disposar d’un compte bancari per realitzar els cobraments, i tenir totes les dades de l’esdeveniment, com data, lloc, aforament, preu de les entrades, etc. Només has d’emplenar el formulari afegir esdeveniment i ho publicarem al més aviat possible.

Ens agraden les coses clares, per això t’expliquem tot detalladament:
Catticket cobra entre un 5% i un 7% per despeses de gestió, que es pot mostrar com a despeses de gestió per al client, o incloure-ho en el preu final

A més, invertim voltant d’un 1% en les campanyes publicitàries de cada esdeveniment a les xarxes socials.

T’expliquem alguns dels avantatges de vendre les teves entrades anticipades al nostre portal:

  • Catticket és un portal de venda d’entrades a Catalunya en català.
  • Som una de les 3 plataformes més barates que trobaràs per a la venda d’entrades online
  • Per cada esdeveniment creem una campanya en xarxes socials que arriba almenys a 3000 persones, amb un enllaç directe a la pàgina del teu esdeveniment.
  • Amb un sol click, els visitants poden compartir el teu esdeveniment a les seves xarxes socials.
  • Nosaltres ens encarreguem de tot, només has de dir el nombre d’entrades, preu de les mateixes, i lloc de l’esdeveniment.
  • Enviem un mailing a tots els nostres subscriptors interessats en esdeveniments que coincideixin amb el tipus d’esdeveniment que publiques.
  • Cada assistent rep un correu amb el tiquet al seu nom, per poder imprimir-lo i presentar-lo a l’entrada de l’esdeveniment, o mostrar-ho en el seu mòbil. Cada entrada conté un nombre de tiquet, nom de l’assistent, un codi de seguretat, i un codi QR que la fan única.
  • Es pot confirmar l’entrada en un segonamb una aplicació gratuïta que permet llegir els codis QR des de qualsevol dispositiu mòbil o tablet.

Cada entrada és nominativa, és a dir, inclou el nom i cognom de l’assistentTambé té un número únic de tiquet i codi de seguretat. A més, incorpora un codi QR únic.

error: Contingut protegit!!