Ajuda

Si ets usuari...

Totalment. Catticket disposa de total seguretat en les transaccions ja que s'allotja en un servidor segur, com indica la capçalera del navegador https://, el que significa que tota la informació que s'envia i rep entre el navegador i el servidor, està encriptada.

No, Catticket en cap cas participa com a promotor en els esdeveniments, únicament gestiona la venda d'entrades en línia. Per tant, per a les gestions ja realitzades, no es contempla la devolució de l'import.

Tal com s'indica en els termes i condicions, Catticket no es responsabilitza de la devolució en cas de suspensió, sent l'organitzador de l'esdeveniment qui s'ha de fer càrrec de la mateixa, així com informar de les condicions als usuaris.

Rebràs un correu electrònic, amb la confirmació de la compra i un enllaç per descarregar les teves entrades, que podràs imprimir o mostrar-la en el teu mòbil en l'accés a l'esdeveniment.

Vol dir que cada entrada té el nom del comprador, per tant són d'ús personal i intransferible. L'organitzador pot sol·licitar en l'accés de l'esdeveniment, qualsevol document que acrediti la identitat del comprador.

Posa't en contacte amb nosaltres mitjançant el nostre formulari de contacte, i et contestarem al més aviat possible.

Si ets promotor..

No, publicar el teu esdeveniment és gratis!
Nomès pagaràs un petit percentatge de cada entrada venuda.

Únicament et cal disposar d'un compte bancari per realitzar els cobraments, i tenir totes les dades de l'esdeveniment, com data, lloc, aforament, preu de les entrades, etc. Només has d'emplenar el formulari crear esdeveniment i ho publicarem al més aviat possible.

Ens agraden les coses clares, per això t'expliquem tot detalladament:
Catticket cobra entre un 4%-6% per despeses de gestió, que es pot mostrar com a despeses de gestió per al client, o incloure-ho en el preu final.

  • Catticket és un portal de venda d’entrades fet a Catalunya i només per a esdeveniments a Catalunya.
  • Som la plataforma de venda d'entrades online de Catalunya amb les despeses de gestió més baixos.
  • Per cada esdeveniment creem una campanya en xarxes socials que arriba almenys a 3000 persones, amb un enllaç directe a la pàgina del teu esdeveniment.
  • Amb un sol click, els visitants poden compartir el teu esdeveniment a les seves xarxes socials.
  • Tu mateix@ pots crear el teu propi esdeveniment, seleccionant el nombre d'entrades, preu de les mateixes, fins i tot pots crear diversos tiquets amb diferents preus per a cada esdeveniment.
  • Enviem un mailing a tots els nostres subscriptors interessats en esdeveniments que coincideixin amb el tipus d'esdeveniment que publiques.
  • Cada assistent rep un correu amb el tiquet al seu nom, per poder imprimir-lo i presentar-lo a l'entrada de l'esdeveniment, o mostrar-ho en el seu mòbil. Cada entrada conté un nombre de tiquet, nom de l'assistent, un codi de seguretat, i un codi QR que la fan única.
  • Es pot confirmar l'entrada en un segon, amb una aplicació gratuïta que permet llegir els codis QR des de qualsevol dispositiu mòbil o tablet.
  • No som Movistar, així que no et demanem exclusivitat ni permanència. Pots vendre les entrades dels teus esdeveniments amb qui vulguis.
    Això sí, per motius de logística, no permetem que es venguin les entrades per al mateix esdeveniment amb altres portals.

Cada entrada és nominativa, és a dir, inclou el nom i cognom de l'assistent. També té un número únic de tiquet i codi de seguretat. A més, incorpora un codi QR únic.